Ga naar inhoud

Bulletproof server

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik wil thuis een FTP server opzetten en ik gebruik daarvoor bulletproof. Ik heb een router (SMC) en een kabel verbinding. - Ik op mijn router de poorten 21 en 20 open gezet naar mijn FTP machine - Men kan ook inloggen vanaf buiten, (Laat hij zien) * Maar zodra hij in de passive mode zit (en hij het LIST commando) wil uitvoeren loopt hij "vast". (geprobeerd met de test site van bulletproof) * Met een "echte gebruiker" krijg ik de volgende melding: - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > 230 User harrie logged in. - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > SYST - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > 215 UNIX Type: L8 - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > FEAT - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > 500 Unknown command. - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > PWD - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > 257 "/" is current directory. - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > TYPE A - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > 200 Type set to A. - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > PORT 192,168,1,66,14,123 - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx > 530 PORT command only accepts client IP address. harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > PASV - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > 227 Entering Passive Mode (62,195,19,129,13,190). - harrie (xxx.xxx.xxx.xxx) > QUIT XXX is het ip adres van de user die probeert in te loggen. Ik heb al meerdere topics van bulletproof doorgelezen maar kon niet tot een oplossing komen. Misschien weet iemand een oplossing Bedankt!! Stan
Link naar reactie
Staan in je firewall die poorten ook open? Wat voor ftp programma gebruikt hij? Sommige programma's hebben ook een optie om firewall access toe te voegen of een combinatie hiervan. In cuteftp bijv: enable firewall access In flashfxp: Site uses IP masq/NAT/Non routable IP Het kan ook nog zijn dat jij passive moet toestaan met bulletproof, ik ken dat programma niet goed, dus weet niet of het mogelijk is. Jullie zullen hiermee dus moeten experimenteren. Je zou ook een tijdelijk account aan kunnen maken voor me, zodat ik kan kijken of ik op je server kan...PB me de info dan maar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...