Ga naar inhoud

Hoe zet je een firewall af in een router & modem

anoniem

Aanbevolen berichten

Dat je een hoge ping hebt bij je clients heeft niets met de firewall te maken, maar goed. Om in een SpeedTouch de firewall uit te schakelen, moet je hem in Bridged PPTP mode, of DHCP-spoof methode gaan gebruiken. Je kan ook, als je modem aan NAT doet, in de webinterface één bepaald IP-adres als default-server instellen. Je schakelt dan niet echt je firewall uit, maar wel alle verkeer wordt doorgestuurd naar één bepaalde PC.
Link naar reactie
:) hey bedankt al voor je reply,maar kan ik die niet volledig aftzette heb gelezen in de guide dat je het voor drie doelen kunt gebruiken,een firewall voor webbrowsing,voor email,en voor ftp up and douwnload. maar het is vooral voor het gamen dat die firewall af moet want hygeeft die pings niet weer van de players die op de server komen en zorgt ook voor wat lag,storingen in het spele alles dat het rop wijst dat die firewall aanstaat zegt men?. :cry: want als we in de serverlist kijke,en dan naar men server zien dan zien we de naam maar word de ping van de server niet weergegeven dan staat er tusse al de verschillende pings een - minnetje eb kan men niet joinen,alleen op ip gaat het wel maar ook niet altyd :-?
Link naar reactie
Het is allemaal een beetje een onsamenhangend verhaal, maar ik denk dat ik je wel begrijp. Zoals ik in mijn vorige antwoord al zei, komt het niet door de firewall dat de verbinding zo traag is. Een firewall vertraagt je verbinding niet. Het is wel belangrijk om te weten wat voor internetverbinding je hebt. Met een lage uploadsnelhed zal het draaien van een gameserver dit soort problemen opleveren. Ik heb ook al 3 manieren aangegeven om de firewall in je modem uit te schakelen of om te leiden, maar als je dat doet zul je toch een andere manier moeten vinden om je netwerkje te beschermen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...