anoniem Geplaatst: 30 maart 2004 Delen Geplaatst: 30 maart 2004 Even een vraagje ik heb een nieuwe computer die ik als server wil gebruiken maar er staat er een die ik wil vervangen kan ik die gegevens gewoon overnemen wat betrefd het netwerk? Nu wil ik ook internet erop hebben. Nu gaat het zo dat er een netwerkkaart inzit voor het netwerk moet ik er nu een bijplaatsen voor het internet. Ik werk met windows server 2000 family.bvd Gr harry Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 31 maart 2004 Als je op je nieuwe computer alles netjes instelt zal hij net zo lekker werken als de oude. enig verschil is dat je nieuwere hardware hebt, hoeveel dat uitmaakt hangt van je systeem af. Heeft je oude server ook twee netwerkkaarten? Dan moet je toch weten dat ditzelfde bij de nieuwe ook moet. Wat ik graag aan houd is een simpele router die het internet verdeelt. Mijn server is de client van de router. Dit scheelt één netwerkkaart én de server hoeft geen internet te delen: dat scheelt weer op de belasting van de server. d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen