anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Hallo, Ik heb wat problemen met Exchange 2003. Op dit moment heb ik het draaien op een P-4 2,8 Ghz. met Windows 2003 Server Standard. Ik heb de POP-3 connector geconfigureerd met mijn internetaccount. Volgens mij is dit allemaal juist, ik kan ook gewoon mijn mail ontvangen, maar hij vertikt het in sommige gevallen om de mail te versturen. Soms krijg ik meteen een melding dat het bericht niet verzonden kan worden, en het vreemde is dat in andere gevallen de mail gewoon verstuurd wordt en netjes wordt ontvangen in het postvak van de geadresseerde. Mijn emailadres wordt dan weergegegen als naam@domein.local, is dit juist of zou mijn echte emailadres gewoon moeten worden weergegeven? Kan iemand mij hier verder mee helpen? Bedankt, Groet, HWW Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 23 maart 2004 Je moet in Active Directory Users and Computers even je e-mailadres aanpassen. Op het tabblad email adresses in de properties van de gebruiker kun je een bepaald e-mailadres als primary instellen. Dit e-mailadres krijgt iedereen te zien die een mail van jou gehad heeft. Als deze mensen nu willen beantwoorden gaat dit niet, want naam@domein.local is geen geldig e-mailadres. Verder voor je problemen met versturen van mail is het handig om te weten welke foutmelding je krijgt zodra je mail wilt versturen. Met alleen de melding 'hij doet het niet' kunnen we niet zo heel erg veel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen