anoniem Geplaatst: 20 maart 2004 Delen Geplaatst: 20 maart 2004 hallo, Aan het begin van het installeren bij plesk vraagt ie om het volgende [img:0582f3fb83]http://www.scriptsweb.nl/melding.jpg[/img:0582f3fb83] nu is mijn vraag waar kan ik dit downloaden. ik kan het niet vinden als ik zoek bij microsoft, of via google wie kan mij helpen alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Zoals je kan zien in de melding kun je dit installeren via Start - Instellingen - Configuratiescherm - Software. Daar kun je dan kiezen voor extra Windows onderdelen. Daar moet je Internet Information Services (IIS) ergens kunnen vinden. Of had je dit juist al geprobeerd? Het is een onderdeel van Windows 2000/XP. Volgens mij is het niet los te downloaden. Je moet dan één van die besturingssystemen hebben. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 maart 2004 Ik had dit allang gedaan, anders zou ik het niet op het forum plaatsen :) , maar: Ik heb het helemaal opnieuw gedaan en nu werkt het wel... ik gebruik windows 2003 enterprise server. Waar het probleem zat, joost mag het weten.. maar het werkt iig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen