Ga naar inhoud

problemen met het koppelen van outlook aan Mercury/32

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben nieuw en wat aan het stoeien met Mercury/32. Op zich lukt het maar ik heb een probleem om de ontvangen mail door te zetten naar mijn outlook. Het is de bedoeling op op een XP machine Mercury/32 te laten draaien om zodoende alle users hun eigen mail te laten ontvangen en versturen. Als dit inderdaad mogelijk is; wat doe ik verkeerd?
Link naar reactie
Ik heb de mail server op goed geluk geinstaleerd. Op het moment dat ik mail verstuur via outlook dan zie ik dat het verwerkt wordt door de server. Ik kan ook zien dat er mail binnenkomt en het geheel wordt ook afgegeven bij de juiste mailbox. Met Pegasus mail kan ik inloggen met de gewenste useraccount en de mail lezen. Het lukt me echter niet om de mail via outlook binnen te halen. Mijn provider is Wanadoo (broadband)
Link naar reactie
je hebt de juiste pop configuratie? raar dat je wel kunt verzenden. komen mails wel aan? ik kan mij herinneren dat ik met mijn Chello de nameservers in mijn netwerkinstellingen moet opgeven om alles goed te laten werken. k gebruik trouwens kerio mailserver 5.6 een ander programma. maar het moet hetzelfde werken lijkt me. heb je wel de goede username en wachtwoord? d.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...