Ga naar inhoud

EasyPHP

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb zojuist EasyPHP 1.7 geinstalleerd. Het werkt allemaal goed, maar ik krijg hem niet automatisch opgestart bij Windows. In het configuratieschermpje van EasyPHP zijn de opties "Start on Windows startup" en "Start Apache en MySQL as services (administrator only)" grijs. Die kan ik dus niet selecteren. Ik heb al geprobeerd dan gewoon maar easyphp.ini aan te passen, maar dat werkt ook niet. De optie "Start on Windows startup" is dan wel aangevinkt, maar hij start toch niet automatisch op. Een andere manier die ik heb geprobeerd, is gewoon een snelkoppeling naar easyphp.exe in de map Opstarten van het startmenu zetten. Dat werkte wel, maar dan start ie weer niet geminimaliseerd op. Ook niet wanneer ik dat aangeef bij de eigenschappen van de snelkoppeling. Nu vraag ik mij dus af hoe ik ervoor kan zorgen dat ie wel automatisch opstart. Weet iemand dat? ps. Ik heb Windows 98SE en heb alle rechten op de pc.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...