Ga naar inhoud

webproextended???

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag, wil mijn site op het internet hebben. Maar ik ben een super leek!Heb de ftple gedownload en ingevuld, maar nu moet ik volgens mij webproextended??? hebben ??, maar deze kan ik niet vinden en heb em ergens gedownload maar kan em niet uploaden omdat dit er niet in staat; krijg ik dan als melding. Wie weet wat ik nu moet doen?
Link naar reactie
Bij welke provider zit je? Meestal geven zij wel op hun website een korte uitleg over hoe je kunt uploaden. Over 't algemeen is het zo dat je de bestanden en eventuele mappen met een [url=http://download.com.com/3120-2001-0-1-0.html?qt=ftp&author=&titlename=&desc=&dlcount=&daysback=&swlink=&os=&li=49&dlsize=&ca=]ftp-programma [/url] (zelf gebruik ik bijv. WS-FTP) kopieert naar de voor jou gereserveerde ruimte op de server bij je provider. Meestal kan je dan door iets in de trant van home.provider.nl/~gebruikersnaam in je browser te typen, de pagina te zien krijgen. Vaak moet de eerste pagina (de homepage) de naam index.htm(l) hebben. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...