anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Ik heb een FTP server die het gewoon goed doet met Bulletproof FTP. Maar ik heb zeg maar verschillende accounts voor verschillende mensen gemaakt. Ik heb ook meerdere partities, zoals films, muziek, enz. Zeg maar als ik voor account 1, schijf films share en muziek, dan moet ik bij Bulletproof een link laten aanmaken, die link komt dat in de film schijf. Die links zijn dan zichtbaar in mijn windows explorer enz. Kan ik dit niet wegkrijgen? En als account 2 ook toegang krijgt tot schijf films, staat er ook nog eens de link voor muziek erbij. Dat is het irritante, want ik wil sommige dingen wel toegankelijk maken voor bepaalde mensen alleen. Zijn er misschien andere "betere" FTP programma's waar ik deze problemen niet heb? Ik hoop dat ik het goed hebt uitgelegd en dat jullie het kunnen begrijpen. CK Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Ik gebruik serv-u, werkt prima en zet geen troep op je harde schijf. Je kunt de normale versie downloaden van de site. www.serv-u.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Ok bedankt, wat bedoel je met zet geen troep op je harde schijf? Ik probeer Serv U wel uit. Kent iemand anders nog andere FTP progs? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Bullet Proof is ook een prima FTP server. Je kan gewoon per persoon instellen in welke mappen hij/zij mag komen. Per persoon een homedrive maken of een algemene map waarop ze binnenkomen. Door middel van een tekstbestandje kan je precies aangeven in welke map iemand mag komen. Bijv. zo: Anti Virus Tools | D:\FTP\Anti Virus tools Drivers | D:\FTP\Drivers Servicepacks | D:\FTP\Servicepacks Software | D:\FTP\Software Het staat precie omschreven in de help functie van het programma, even zoeken dus ... Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 maart 2004 Auteur Delen Geplaatst: 3 maart 2004 Bedankt Sellis, ik wist niet dat dit kon. Nu vind ik het een veel betere programma :D :P Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen