anoniem Geplaatst: 16 februari 2004 Delen Geplaatst: 16 februari 2004 Wie weet of het mogelijk is om met een mac (OS 9) te connecten naar een W2K Adv Server? Op de server draait terminal services. Ook via internet kan ik met een normale PC connecten, maar Mac (IE) heeft geen ActiveX (vergeef me als dat niet het probleem is) Overstappen op OS X is geen optie. Iemand nog een idee??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 februari 2004 Is er niet ergens een terminal service client voor de mac te downloaden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2004 Helaas ben ik er nog nerges een tegengekomen. Alleen voor OS-X zijn ze er. Ik heb het nu redelijk opgelost, geloof ik, dmv VNC Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 19 februari 2004 Waarom upgrade je dan niet naar OS X? Ik ben zelf niet zo kapot van VNC, dus ik zal altijd proberen om een TS client aan de gang te krijgen... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen