anoniem Geplaatst: 8 februari 2004 Delen Geplaatst: 8 februari 2004 Ik moet voor school een site maken. Deze wil ik graag hosten op mijn eigen computer. Ik heb in widows IIS geïstalleerd (windows XP Pro), en kan nu via 127.0.0.1 de site openen. De site staat nu in de map C:/Inetpub/wwwroot/. Nu is mijn vraag wat ik moet instellen/installeren zodat de hele buitenwereld de bestanden in die map kan openen. Het gaat om een html site met een link naar de Access database. Ik wil het liefst zo min mogelijk installeren. Ik gebruik thuis ADSL met een ethernetmodem en een router. Ik wacht met smart op alle reacties, want ik ben er al bijna een maand mee bezig, en zit nu met m'n handen in het haar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2004 Als je een site op je eigen pc wilt hosten moet je er wel voor zorgen dat je pc dag en nacht aanstaat. persoonlijk zou ik liever voor een 266 Mhz model zoeken en daar een linux-server-distro op draaien (bv clarkconnect of SME server) verder moet je even nakijken of je wel sites mag hosten op je eigen computer van je isp. bij @home waar ik zit is dit dus verboden. en je moet ook eens kijken hoe je je site op internet wilt zetten. als je de kraam op0 je eigen pc host heb je aleen een ip en geen domein naam. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 februari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 februari 2004 lokaal werkt de server, prima. je hebt een router > forward poort 80 naar het ip van je server. ( pc waar iis op staat) d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen