Ga naar inhoud

USB block script

anoniem

Aanbevolen berichten

In ons bedrijf wil ik de USB-poorten blokken voor USB-sticks. Ik heb uitgevonden hoe dat moet zonder dat het effect heeft op de USB-muizen, Digitale camera's, enz. Dat kan nl op de volgende manier: Zet de waarde van de waarde van het bestand "start" in de map HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\UsbStor op 4 En verijder: %SystemRoot%\Inf\Usbstor.pnf %SystemRoot%\Inf\Usbstor.inf [b:892797606d]IN DEZE VOLGORDE!!![/b:892797606d] Nu kan ik bij elke gebruiker langs gaan, maar dat is onbegonnen werk. Aangezien ik niet veel af weet van scripts schrijven vraag ik jullie om hulp. Server: Win2000 AD SP2 Client: Win2000 Ik hoop genoeg informatie gegeven te hebben.
Link naar reactie
Het gaat er eigenlijk alleen om dat deze twee bestanden verwijdert worden: %SystemRoot%\Inf\Usbstor.pnf %SystemRoot%\Inf\Usbstor.inf Weet iemand hoe je dat in een login-script zet? Het is misschien handig dat wanneer de gebruiker uitlogt de bestanden teruggeplaatst worden. Maar in eerste instantie gaat het om het verwijderen van deze twee bestanden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...