anoniem Geplaatst: 20 januari 2004 Delen Geplaatst: 20 januari 2004 Weet iemand of er een prog. is voor het bijhouden van het aantal gedownloade MB/GB van een server. Ik wil dit prog. gaan gebruiken om te weten hoeveel ik al gedownload heb in nieuwsgroepen van een pay server.Weet je iets laat even de naam weten Mijn dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2004 Ik weet niet welk programma je gebruikt om te downloaden van de newsserver. Maar het programma dat ik gebruik, Newbin Pro, houdt dit zelf al bij. Zelfs per server en totaal. Anders heb je nog het programma DU Meter. Echter deze houdt het complete verkeer wat over een verbinding gaat bij. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2004 Ik gebruik verschillende programma's om te downloaden. Voor het merendeel gebruik ik echter NewsPro, maar ook Newsbin Pro, XNews en Grabit, Ik heb ook gezien dat in Newsbin Pro de downloads worden bij gehouden per server maar zover ik weet kan ik in Newbin niet het XPat gebruiken. DU meter ken ik niet maar ga even zoeken. Bedankt zover. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen