anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Ik wil een locale PC via mijn ASDL modem als webserver en als mailserver gebruiken. Ik ben een software ontwikkellar en gebruik IIS van Windows XP Pro als server. Ik kan de machine waarop de IIS draait wel van buitenaf pingen, maar de web pagina’s op localhost zijn van buitenaf niet bereikbaar. Ik heb websharing voor deze directory open staan en ik heb in de NAPT sectie van de SpeedTouch de betreffende server als default server benoemd en poort 80 open gezet. Er is een default.html pagina in de localhost directory aanwezig. Al deze maatregelen helpen echter niets. Ik gebruik Norton Security 2004 en de XP Professional firewall. Tijdelijk uitzetten van deze firewalls hielp ook niet. Kennelijk ben ik nog iets vergeten open te zetten. Wat kan dat zijn? Groeten, Hans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2004 Een poort voor het aanmelden? en voor mail de POP3 poort en SMTP poort. Mogelijk blokkeert je provider een en ander. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen