Ga naar inhoud

waarom is het netwerk zo traag??

anoniem

Aanbevolen berichten

raar probleem.. eerst maar ff de situatie: 3 pc's 1e P4 2.4Ghz 256mb blahblah Netwerkkaart 10/100mb wifi adapter usb adslmoden Winxp pro sp1 2e P2 350mhz 196mb of zoiets netwerkkaart 10/100mb win98se verder helemaal nix (ook geen cdrom of sound) 3e Laptop athlon 2000 128mb netwerk 10/100mb wifi WinXp home Mijn probleem is alsvolgt: mijn p4 heeft dus de internetverbinding en die is gedeeld met de rest. zolang ik mijn netwerkkaart van die pc uitschakel en internet alleen deel met de laptop via wifi is er niets aan de hand, ik heb dan een prima verbinding. het zelfde geldt als ik wifi uitschakel en ik deel internet met de p2 via de netwerkkaarten. allemaal prima. Het probleem ontstaat wanneer ik bij de p4 een netwerkbrug aanleg tussen de wifi-adapter en de netwerkkaart. die brug krijgt dan ip 192.168.0.1 met sub 255.255.255.0. Het hele netwerk wordt zo traag als str...t in een trechter. alles werkt wel maar zo onnoeemelijk traag. Ik weet dat ik beter kan werken met een router en een acces-point maar daar heb ik op dit moment even de centjes niet voor... :cry: Kan iemand mij helpen het zwikkie sneller te krijgen??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...