anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Delen Geplaatst: 5 januari 2004 ik zoek een domeinregistrar (ik bedoel een bedrijf die domeins registreert) -die voor mij URL's kan forwarden -die ook subdomeins van die URL naar de server forward (en de server het verderafhandelt waar je dan terechtkomt) -ook emails forward of zelf emailruimte geeft op dat domein, minimaal iets van 10 boxes ik heb een poosje zitten googlen maar de meeste nederlandse instellingen zijn nogal onduidelijk daarover. Weet iemand iets, of heeft iemand zelf een DNS server die tegen vergoeding iets voor mij..? als dit onder spam valt verwijder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 Je moet eens kijken bij http://www.dnstools.nl . Hier kun je een domein aanvragen en je kan ook je DNS records bewerken. Mvg Ktje1 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 5 januari 2004 www.internetten.nl kan je alles met alles vergelijken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen