anoniem Geplaatst: 3 januari 2004 Delen Geplaatst: 3 januari 2004 Hey mensen, Ik heb een mail server Maar die wil geen mail versturen Het gaat om de mail server MailEnable Ik heb een proxy draaien die mijn poorten doorstuurt. Ik ontvang wel alle mail maar versturen gaat niet Mijn mail server staat op een windows 2000 server Groetjes Jeffrey Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 7 januari 2004 Welke provider? Een aantal providers (o.a. @home) blokkeert de poort voor SMTP. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 ik heb chello als provider Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2004 Inderdaad: Uit de algemene voorwaarden: Verboden activiteiten zijn (onder andere): • het aanbieden van inbeltoegang tot het internet via het chello netwerk; • het aanbieden van shell-accounts, e-mail- of nieuwsservices of newsfeeds, het draaien van [b:97bd71d4b2]mail[/b:97bd71d4b2]-, http-, ftp-, irc-, en dhcp-servers en interactieve multi-userforums; • het aansluiten van meerdere pc’s en/of servers op een account. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen