anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Delen Geplaatst: 28 december 2003 Hallo, Ik heb thuis 2 servers die ik graag wil kunne gebruiken op een andere plaats. *Ik heb een FTP+HttP *en een Mail-server Een server zit achter een HUB (de mail-server) Hoe kan ik die dan ook gebruiken. P.S. Op die FTP+HTTP server word het internet gedeeld (ik maak een ADSL verbinding met een USB modem. Wie kan mij helpen??? Alsvast bedankt voor de moeite!!!!!!!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 28 december 2003 De mailserver poorten gewoon doormappen naar je mail server.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 Je moet dus ff zoeken naar een programma daarvoor, ik ben de naam kwijt. Ik ga ervanuit dat de mailserver op poort 25 (als ik t goed heb) draait, dus dan moet je zorgen dat al de "aanvragen"op poort 25 worden doorgestuurd naar het (interne) IP adres van de mailserver. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 29 december 2003 gewoon een virtual server aanmaken. je wilt namelijk een NAT. (google?) je http server is ook je router namelijk. d. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen