anoniem Geplaatst: 27 december 2003 Delen Geplaatst: 27 december 2003 Ik krijg sinds kort foutmelding 1202 in Windows 2000 (sp. 4) ik heb gedaan wat microsoft aangeeft maar nada.... wie weet wat ik moet doen ????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Je maakt het de rest niet makkelijk... * Symptomen? * Aanduidbare reden van optreden?? Nieuwe software ofzow? * Wat heb je allemaal al gedaan? * Wat raad MS aan om te doen!? (URL-etje ofzow?) Greetz! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Ik heb gedaan wat MS had opgegeven..... nada.... ik hb dus maar opnieuw geformatteerd en geinstalleerd en fout is weg ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2004 [quote:e4da0c924a="Ronald_R"]Ik heb gedaan wat MS had opgegeven..... nada.... ik hb dus maar opnieuw geformatteerd en geinstalleerd en fout is weg ![/quote:e4da0c924a] :roll: :roll: das meestal zo... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Beetje overdreven manier van foutopsporen vind je niet? Als je ons even wat meer informatie had gegeven, zoals omschrijving van de fout, hadden we er wat mee kunnen doen en op een vrij simpele manier kunnen helpen om die foutmelding weg te krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2004 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2004 Okee je hebt gelijk Leo.... ik zal volgende keer wat precieser zijn... In elk geval allemaal bedankt voor het meedenken ! Ronald Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen