Ga naar inhoud

Problemen met bullet proof ftp server

anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, Ik heb sinds kort een ftp server op mijn PC lopen. Als ik een account aanmaak zonder login naam en wachtwoord in bullet proof ftp kunnen gebruikers van buitenaf op mijn gedeelde directory komen, maar als ik een login en pass vraag geeft de server aan dat het password incorrect is. Als ik lokaal inlog via mijn eigen PC op het IP nummer van de PC waar mijn server op draait gaat het ook goed. Weet iemand wat hier aan de hand kan zijn? B.v.d. Dipsy
Link naar reactie
MyroX: Bulletproof maakt FTP-software (zowel clients als servers) en waarom Dipsy2 geen IIS gebruikt? Omdat het zo verdomd beperkt is in de mogelijkheden... Daarom. Dipsy2: In heel veel gevallen zijn de gebruikersnaam en wachtwoord hoofdlettergevoelig. Weet je zeker dat je geen typfout maakt, of caps-lock uit hebt staan? Misschien kun je ook ergens een IP-adresrestrictie opgeven en staat deze standaard op localhost (lijkt me onwaarschijnlijk, maar misschien is bulletproof zo stom).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...