anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Delen Geplaatst: 19 december 2003 Ik speel geregeld spellen waarbij vaak demo's trailers en andere troep te downloaden zijn. Nu kan ik dit soms ook bij mensen downloaden die servertje thuis hebben staan ( of ge jatte link op werk denk ik ) om deze mogelijk heid tot downloaden geven. Een demo is vaak al een paar 100 Mb's groot en die download je niet even. Mijn vraag is: Hoe kan je als thuis gebruiker een snellere verbindingen krijgen dan adsl/cabel? en hoe veel kost dit? En wat voor pc heb je minimaal nodig? Gr, NoNoAD Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Wat bedoel je met sneller dan ADSL of kabel? Er zijn gewoon verschillende abonnementen en daar hangt een bepaalde bandbreedte aan vast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2003 Ik weet wel dat je een server kan huuren maar dat je een hogere bandbreedte kan krijgen wist ik niet. ( dan ADSL exstra of hoe het ook mag heten,) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Je hebt wel van die 10MBps verbindingen etc. Ik heb ook gehoord dat ze ook 1000Mbit verbindingen hebben,alleen nog niet in ons Kikkerlandje. 1000MBps = 120 MB/s downstream :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 En als ze die verbindingen hebben dan zijn ze rete-duur dus niet interessant voor een thuisgebruiker, tenzij deze zijn hele maandsalaris alleen aan internet uit wil geven. Even een "thuis-ADSL" en zakelijk ADSL met elkaar vergelijken: Thuis-ADSL XS4All 2048/640 kost 79,95 per maand incl. BTW. Business-DSL XS4All 2048/512 kost tussen de 219 en de 699 per maand excl. BTW (afhankelijk van de overboekingsfactor). Deze verschillen in prijs zit hem in het feit dat zakelijke diensten een hogere betrouwbaarheid moeten hebben dan consumenten diensten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 Oeps, foutje. Ik wou mijn eigen post editen, maar drukte op quote... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2003 A ik zie dat dat geld niet om mijn rug groeid :d hehe Maar wat kan je dan als thuis gebruiker als game server op zetten? Ik heb zelf ipcop sever op een 166mhz systeem en dat draaid aardig maar ik denk niet als ik daar 5 pc's aan hang en dan data gaan delen dat die pc dat zo leuk gaat vinden. gr, NoNoAD Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen