Ga naar inhoud

verbinding sneller dan adsl bij thuis gebruiker?

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik speel geregeld spellen waarbij vaak demo's trailers en andere troep te downloaden zijn. Nu kan ik dit soms ook bij mensen downloaden die servertje thuis hebben staan ( of ge jatte link op werk denk ik ) om deze mogelijk heid tot downloaden geven. Een demo is vaak al een paar 100 Mb's groot en die download je niet even. Mijn vraag is: Hoe kan je als thuis gebruiker een snellere verbindingen krijgen dan adsl/cabel? en hoe veel kost dit? En wat voor pc heb je minimaal nodig? Gr, NoNoAD
Link naar reactie
En als ze die verbindingen hebben dan zijn ze rete-duur dus niet interessant voor een thuisgebruiker, tenzij deze zijn hele maandsalaris alleen aan internet uit wil geven. Even een "thuis-ADSL" en zakelijk ADSL met elkaar vergelijken: Thuis-ADSL XS4All 2048/640 kost 79,95 per maand incl. BTW. Business-DSL XS4All 2048/512 kost tussen de 219 en de 699 per maand excl. BTW (afhankelijk van de overboekingsfactor). Deze verschillen in prijs zit hem in het feit dat zakelijke diensten een hogere betrouwbaarheid moeten hebben dan consumenten diensten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...