Ga naar inhoud

GRAAG JULLIE MENING OVER OS VOOR APACHE

anoniem

Aanbevolen berichten

Okay, als ik dus voor weinig geld, toch een goede webserver wil opzetten kan ik het beste kiezen voor???? Redhat 9.0????? Linux enterprice?????? WAT? Ben een leek op dit gebied, maar wil wel een stabiele os om vervolgens apache, mysql en php op te installeren Wil eventueel er commercieel mee aan de slag, dus dat betekend dat ik er geld over heb voor een goede serversoftware. Liefst geen windows maar als niet anders kan. Graag jullie mening!!!!!
Link naar reactie
Mocht je voor Redhat 9 willen kiezen, overweeg dan [url=http://fedora.redhat.com/]Fedora Core 1[/url]. Redhat gaat namelijk binnenkort stoppen met support voor haar gratis produkten, Fedora gaat die plaats nu opvullen. Verder is het praktisch allemaal hetzelfde (qua functionaliteit). Hoe dan ook: ik zou de moeite nemen om Linux een beetje te leren kennen en geen Windows gebruiken, dat is veel te zwaar voor deze toepassing. Daarnaast kost het geld, Linux in principe niet. - Bas
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...