anoniem Geplaatst: 30 november 2003 Delen Geplaatst: 30 november 2003 ik wil een mp3site maken, maar hoe bouw ik een server?????? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Als je er verder niets vanaf weet, bespaar je dan een hoop problemen en neem een kant-en-klaar oplossing. Ik stel voor dat je bij www.e-smith.org gaat kijken. Ik draai daar zelf al jaren mee. Het is een Linux distro op basis van Redhat 7.3 en is echt simpel te installeren. Er zit direct alles op wat jij nodig hebt en er is uitgebreide ondersteuning. Je kunt natuurlijk zelf ook wel van alles proberen, maar dan ben je nog wel even bezig en dit pakket is gewoonweg prima en heel compleet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 december 2003 Als je windows xp pro of 2000 hebt kan je ook IIS installeren bij het configuratie scherm bij programma's. Dan maakt windows een map aan op je harde schijf waar je je site in kan zetten. C:\inetpub\wwwroot Dan kan je nog gratis een dns subdomeintje aanvragen bij bijvoorbeeld www.ath.cx, en dan heb je binnen een half uur een eigen webserver. Als je pc direct op het internet zit werkt dit zo, als je achter een router zit zul je op deze router poort 80 moeten mappen naar jou interne ip adres. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen