anoniem Geplaatst: 29 november 2003 Delen Geplaatst: 29 november 2003 is het mogelijk om mijn Kobishi Wireless Adapter op windows nt4 te laten draaien, volgens hun site is er geen support voor nt4. Ik hoopte dat er misschien een oplossing was, evt met andere drivers Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Is dat zo'n USB ding? Dan zal het niet gaan want NT4 ondersteunt geen USB. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Nee, het is een pci kaart met een antenne aansluiting erop. Op windows 2k en xp werkt ie pima. het probleem is dat de hele site van Kobishi onberijkbaar is. Het probleem is dat nt hem niet vanzelf vind en als ik de driver aangeef herkent hij deze niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 Wat doet dit in het server forum ???? :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2003 [quote:68805513b9="stierenoog"]Wat doet dit in het server forum ???? :o[/quote:68805513b9] Verder nog iets boeiends te melden, het gaat over een wireless adapter op windows nt server dat mijn netwerk van internet moet voorzien. Een SERVER dus, vandaar dat het hier staat Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen