anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Delen Geplaatst: 21 november 2003 hoi allemaal ik heb nu een programma genaamt ''RealVNC'' en kan zow via mijn netwerk mijn server bedienen zonder dat ik toetsen bord en muis en beeldscherm nodig is. nu is mijn vraag is er ook een programma voor via internet want via RealVNC lukt het niet of ik moet de poort weten. ik hoop dat er 1 bestaat want zo kan ik me game server en windows gewoon via internet besturen want hij staat bij mij op school en kan hem dan dus via internet bedienen bedankt alvast Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Realvnc kan dat wel, poort 5900 of 5800 ( één is lokaal andere niet, maar weet alleen niet meer welke) [img:b8098f53da]http://destroy.nl/pub/pictures/some/5900info.gif[/img:b8098f53da] greetz, d Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 [quote:bb8346e566]kan zow via mijn netwerk mijn server bedienen [/quote:bb8346e566] Weet niet wat jij e.v.t onder server verstaat maar als het een windows machine is, kijk dan eens of je Remote Desktop Connection hebt. Hiermee is het zoiezo mogelijk. MvG, Marcel Otten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Even een aanvulling op Firehosting: Je kan alleen maar een RDP-connectie opzetten naar Windows XP Professional, Windows 2000 (advanced) server, of Windows server 2003. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 25 november 2003 Yep klopt helemaal Leo S. Daarom heb ik ook even de tekst "kan zow via mijn netwerk mijn server bedienen" gequote. Even afwachten wat de vraagsteller voor'n OS heeft en dan weten we meer :-) Thanx voor de aanvulling, Marcel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen