anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Delen Geplaatst: 20 november 2003 Hallo,ik ben bezig een site aan het ontwerpen maar ik moet een forum erop krijgen. Nu heb ik een forum gedownl en op men ftp gezet. Het probleem is dat ik Windows XP Home Edition heb en dus IIS 5.1 niet heb ! Zonder IIS 5.1 kan ik dit forum niet laten werken lijkt me. Wie kan me aan IIS 5.1 helpen? Want kvind nergens een downl op het net :roll: Of wie kan me dan een ander forum aanraden die ik wel zal kunnen laten draaien? Thnx :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Je zou ook [url=http://www.apache.org]apache[/url] kunnen gebruiken als webserver in plaats van IIS. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Denk dat je dan toch winxp pro, of 2003 Server zult moeten aanschaffen. Zou toch eerst eens serieus naar Apache kijken. Niet voor niets de meest gebruikte server (>70%). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen