anoniem Geplaatst: 20 november 2003 Delen Geplaatst: 20 november 2003 ik heb twee computers waarop allebij de originele call of duty zijn geinstalleert. twee verschillende dus twee cd keys lijkt mij legaal genoeg. deze twee computers zij aan gesloten op een router en een ethernet modem op adsl basis. nu als wij op afzonderlijke servers spelen werkt het perfect. Maar als we op dezelfde server spelen word de laatst ingelogde pc gekickt. Als reden geeft dan de server geen geldige cd key. nu het word nog mooier gemailt naar de uitgever! reactie wij onderstunen geen routers wat moet ik hier nu mee. wie weet een oplossing :evil: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2003 Het probleem zit dus niet in de CD key, maar in het feit dat je op 2 PC's via 1 IP-adres (van je router) verbinding maakt met 1 server. Daar kan zo'n server blijkbaar niet mee omgaan. Als de programmatuur dat niet ondersteunt, kan je helaas verder niets doen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 november 2003 [quote:afd73883e4="HermanH"]Het probleem zit dus niet in de CD key, maar in het feit dat je op 2 PC's via 1 IP-adres (van je router) verbinding maakt met 1 server. Daar kan zo'n server blijkbaar niet mee omgaan. Als de programmatuur dat niet ondersteunt, kan je helaas verder niets doen[/quote:afd73883e4] ik heb een mail naar de maker gestuurd en die zij dat ze geen router en firewalls ondersteund mooi is dat koop je twee originele spellen . maar bedankt voor de reactie :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2003 Dat is raar.... bij ons werkt het gewoon. Ook met z'n tweeën op de zelfde server. Als router heb ik de modem van alcatel de speedtouch 510 (naar de pro versie geupdate) Hier staat nat e.d. ingeschakeld.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2003 Gebruik je wel verschillende CD-keys? Mogelijk werkt het met dezelfde key wel. De moeite waard om te proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 november 2003 Ik gebruik inderdaad 2 dezelfde sleutels. (Op de andere pc draaide het spel voor geen meter. Maar het starte wel op en toen was ik even benieuwd of ik ook op internet kon met 2 x dezelfde sleutel.. :D) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen