Ga naar inhoud

lekker die servers

anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb twee computers waarop allebij de originele call of duty zijn geinstalleert. twee verschillende dus twee cd keys lijkt mij legaal genoeg. deze twee computers zij aan gesloten op een router en een ethernet modem op adsl basis. nu als wij op afzonderlijke servers spelen werkt het perfect. Maar als we op dezelfde server spelen word de laatst ingelogde pc gekickt. Als reden geeft dan de server geen geldige cd key. nu het word nog mooier gemailt naar de uitgever! reactie wij onderstunen geen routers wat moet ik hier nu mee. wie weet een oplossing :evil:
Link naar reactie
[quote:afd73883e4="HermanH"]Het probleem zit dus niet in de CD key, maar in het feit dat je op 2 PC's via 1 IP-adres (van je router) verbinding maakt met 1 server. Daar kan zo'n server blijkbaar niet mee omgaan. Als de programmatuur dat niet ondersteunt, kan je helaas verder niets doen[/quote:afd73883e4] ik heb een mail naar de maker gestuurd en die zij dat ze geen router en firewalls ondersteund mooi is dat koop je twee originele spellen . maar bedankt voor de reactie :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...