anoniem Geplaatst: 14 november 2003 Delen Geplaatst: 14 november 2003 hoi ik heb een vraagje met betrekking op het login script in novell. Het lukt mij wel om voor een gebruiker een eigen home-directory te verwijzen bv: map x:=data:gebruikers\&Login_name nu is mijn vraag, ik heb in de volume data nog een mapje die netwerkschijf heet. hoe kan ik dit mapje toegankelijk maken voor de gebruikers via een search drive. de hele volume toegankelijk maken lukt me wel. map s1:=data: maar nu : map s1:=data:netwerkschijf dat ze alleen het mapje netwerkschijf zien. voor bv gezamelijke data voor meerdere gebruikers. als ik het bovenstaande doe geeft hij een foutmelding als ik dit in een loginscript zet. moet ik hier nog wat achter zetten, achter netwerkschijf, of is het wat anders? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 wat je moet doen is root mapping maken op de hoogste map die gezien mag worden. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 ja kheb het al door, khad de gebruiker geen rechten gegeven op de desbetreffende map, maar het werkt. nog bedankt Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen