Ga naar inhoud

Website onbereikbaar door Speedtouch?

anoniem

Aanbevolen berichten

Als eigenaar van een nieuwe Speedtouch 510i (aangezien de Draytek kapot bleek te zijn) probeer ik nu mijn webserver weer online te krijgen. De server heb ingesteld op ip: 10.0.0.1 sub: 255.255.255.0 Gateway: 10.0.0.138 DNS (1e): 10.0.0.138 In de NAT config van het modem heb ik bij inside ip 10.0.0.1 gezet outside ip 0.0.0.0 inside port 80 en outside port niets ingevuld. Als ik nu mijn website opvraag kom ik in het config scherm van mijn router?????? Wat gaat er niet goed? De server draait onder windows 2000 AS en voor de hosting maak ik gebruik van IIS.
Link naar reactie
Ik vind het toch wel vreemd hoor.... Ik ga er even vanuit dat je AS Server illegaal hebt.... Waarom is het dan wel toegestaan om hulp hiervoor te vragen en vooral te krijgen?? We werken dus de illegaliteit toe... BRAVO! Als een ander topic om rede van "illegaliteit" gesloten word vind ik dat er maar eens echt goed naar de regels gekeken moet worden. Niet het een wel en het ander niet!
Link naar reactie
Waar ben je nou mee bezig. Ga een betoog houden op de Coolsingel ofzo, bereik je nog meer mensen ook. En voor jou gerustelling, ik heb windows AS niet illegaal, als bedrijf denk je wel twee keer na voordat je Kazaa opstart. Daarbij vind ik iemand zonder bewijs beschuldigen van illegaal software gebruik een teken van zwakte en heel erg laag bij de grond
Link naar reactie
In het verleden zijn hier al meerdere discussies over geweest en slotconclusie was altijd: CORRIGEER ALLEEN JEZELF. Kortom mr Firehosting, waar jij die beschuldiging weghaalt is mij ook een raadsel. Bovendien zijn we niet op dit forum om elkaar de les te lezen maar om elkaar te helpen. En oja, zou je die link naar je eigen webhostingding willen verwijderen uit je signature... zoals ik je ook al eens eerder gevraagd heb. Dat is namelijk wel in strijd met de regels van dit forum. groetn Edmond
Link naar reactie
Ik wil dat web ding uit de signature best weghalen hoor als je dat wilt. Alleen wil ik dan wel vragen of jullie dat bij iedereen zouden willen verplichten welke naar een soortgelijke site gaan. Dat is nu namelijk precies weer wat ik bedoel... Waarom de een wel en de ander niet? Als er regels zijn vind ik dat niet alleen ik mij hieraan moet houden maar ook de rest van de forum gebruikers.... Of zie ik dat nou verkeer?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...