anoniem Geplaatst: 10 november 2003 Delen Geplaatst: 10 november 2003 hoi, ik heb een probleem met het installeren van groupwise 6. Tijdens de installatie word er gevraagd om een tree aan te geven om te installeren. maar ik krijg geen tree te zien. ook niet als ik steeds refresh doe. Ik kan wel via de console one de tree zien, ik kan inloggen, alles lukt. alleen bij installatie van groupwise niet. Enig idee wat het kan zijn? Mijn server voldoet aan alle systeemeisen(console one, edir, enz.). Ik denk dat het een klein lullig dingetje is wat ik vergeten ben in te stellen, kkan het ook niet vinden op de novell site. mvg. sjesus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 iemand enig idee wat voor een klein stom dingetje ik vergeten ben? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2003 Novell wordt door de mensen hier op dit forum niet zo heel erg veel gebruikt, dus Groupwise zal dan ook niet zo erg bekend zijn hier. Als er toevallig iemand langskomt met Novell-kennis zal hij of zij zich vanzelf wel melden denk ik. Geduld is een schone zaak. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2003 tijdens de installatie heb je een tree naam moeten ingeven. als je op de server console monitor draait kun je de tree name gewoon lezen. ook kun je nwadmin draaien. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen