Ga naar inhoud

Midtown Madness 2 Server

anoniem

Aanbevolen berichten

Yow, ik wil graag meerdere midtown madness 2 servers opzetten op een adsl-lijntje van 1024/320 kbps. Omdat die games niet veel breedband verbruikt, lijkt het geen probleem.. Maar bij NAT is dat wel.....voor server 1 heb ik poort 2350 en 2300 op UDP geopend, in-outbound. Server 1 draait prima. Maar als ik Server 2 ook op dezelfde poorten wil openstellen, dan is het niet mogelijk. Dat zei Speedtouch 510. Op Poort 2351 en 2301, konden niemand server 2 bereiken..... Welnu, ik heb wel een oplossing om webserver aan te sluiten. Voordat ik dat doe, is het wel mogelijk dat de meerdere servers de dezelfde poorten gaan gebruiken? Alvast bedankt, Gomer.
Link naar reactie
[quote:cf9980404f="Leo S"]Met NAT kun je een poort naar maar 1 host openzetten, dus wat jij wil is niet mogelijk. Misschien is het mogelijk dat je de tweede server op een andere poort laat draaien. Ik weet niet of dit ergen in een ini-filetje aan te passen is???[/quote:cf9980404f] Dan ken je midtown madness 2 niet....die heeft geen instellingen voor andere poort en gebruikt DirectX poortfunctie, 2302-2400 in-outbound. Maar mm2 blijft 2350 en 2300 gebruiken, :S. Missichien een oplossing om in DxPort te kijken en daar te instellen? Gomer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...