anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Delen Geplaatst: 3 november 2003 Hoi, Ik ben al even bezig met het installeren van een testserver. Op deze server draait: - Apache - PHP - Mysql (en mysqladmin) Het is een windows 2000 prof besturingssysteem. Nu wil ik rechten aan folders toe kunnen voegen (schrijf-lees-toegang) en dit wilde ik eigenlijk gaan doen met behulp van Putty. Ik kan alleen geen toegang krijgen tot de server. de server heet LOCALHOST. Als ik daarmee in putty inlog krijg ik een box met "Network error: Connection refused" Moet ik op de server eigenlijk nog iets installeren om toegang te kunnen krijgen? of is er een gemakkelijkere manier om rechten toe te wijzen? Alvast bedankt, Sergon Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 ssh of telnet server misschien Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 november 2003 top, werkt nu prima..... Je moet alleen even weten wat er allemaal op moet....\ bedankt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen