anoniem Geplaatst: 26 oktober 2003 Delen Geplaatst: 26 oktober 2003 hallo ik wilde een teamspeak server draaien en een webserver zij hadden mij al verteld over port forwarding dat heb ik ook gedaan ik heb een router en norton internet sercurity ik kom zelf wel op localhost bij de webserver en ook op het local adres bij teamspeakserver maar als iemand anders er op wilt komen dan lukt dat niet !!! ze kunnen er niet op ik probeer van alles maar het lukt niet heb het ook samen met iemand anders geprobeert heeft er iemand tips ? of een oplossing voor deze problemen ? dank u zeer .. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2003 vanaf je eigen LAN gebruik je idd localhost, of je ip nummer of de naam van je server. Van buitenaf moet je het ip nummer gebruiken dat je gekregen hebt van je provider. Dat ip nummer wordt nu gebruikt door je router. Dus van buitenaf wordt er een aanvraag ingediend op het ip nummer van je router. In de portforwarding van de router staat dat ie die aanvraag moet doorspelen naar een ander ip nummer (die van je server). Die verwerkt dan de aanvraag. Suc6 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 dankjewel !!! ...alleen dat portforwarding werkte dus niet !!!! kinda weird hu ? dankje voor je reactie ... :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2003 Nu wel opgelost? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 november 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 november 2003 neeh .... :( port forwarding is wel gelukt ... maar het lukt nog niet :roll: mijn routers is gewoon .. %$^@# Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen