anoniem Geplaatst: 30 september 2003 Delen Geplaatst: 30 september 2003 Ik heb phpdev werkend op win XP, alles werkt. Maar als ik met Explorer een php file wil openen dan moet eerst Een programma uitkiezen. Om deze te openen. Klopt het dat ik nog iet moet toevoegen ik heb heb niets gevonden op deze forum Alvast Bedankt MAAK ME BLIJ :D :D :oops: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 Sowieso werk je met een server sided langauge, waarschijnlijk ziet je explorer dan niet dat je phpdev geinstalleerd hebt, waardoor hij het niet als een "text" bestandje ziet, en het dus naar de localhost gaat downen. Waarschijnlijk moet je iets bij je bestandstypen veranderen. Wat dat verder precies durf ik ook niet te zeggen. Probeer eens feedback te krijgen op de site van phpdev. Mvg, Leonarduz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 oktober 2003 je kan de php files in de browser openen door eerst naar localhost te gaan (opstarten phpdev/apache enzo) http://localhost en dan de betreffende php file aanklikken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen