Ga naar inhoud

Server Crash

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een 800 Mhz staan boven op zolder, via de router aangesloten, met 128 mb geheugn erin. Ik wil deze gaan gebruiken als server, maar dacht eerst ik gebruik hem alleen voor downloads met eDonkey en KaZaA, dus ff remote admin software erop gegooid. Alles werkt prima. Maar om ongeveer de 2 dagen valt hij stil. Krijg dan raar beeld, met rood, groen, geel etc. Hij loopt gewoon vast dan. Het is een compacte HP pc, zonder CD rom drive. Heb Windows ME er nu op staan door die er eerst op te instelleren in een andere computer. Heeft iemand een idee wat het kan zijn en hoe ik het makkelijkkste anders Windows 2000 Server erop kan gooien ofzo. Want een server hoort gewoon altijd te lopen natuurlijk. Maar dan moet het er wel makkelijk op kunnen komen en niet dat ik weer harde schijf etc om moet gooien.
Link naar reactie
Gooi zowiezo windows 2000 Server er maar op of anders linux of zo als dat kan(heb ik totaal geen verstand van). Windows ME is gewoon vragen om problemen als je dat op een server installeert, dat is verschrikkelijk instabiel. Al helemaal als je het eerst op een andere pc hebt geinstalleert en daarna de harde schijf alleen maar heb over gezet, dat is namelijk nooit aan te raden. Maar verder veel succes! :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...