anoniem Geplaatst: 27 september 2003 Delen Geplaatst: 27 september 2003 Hallo, Ik heb even een vraagje over Serv-U. Bij onze omroep draait een FTP server via Serv-U. Diverse medewerkers uploaden bestanden, maar wat opvalt, is dat bij grotere bestanden (denk aan 4 of 5 Mb) het 9 van de 10 keer misgaat en de verbinding doodslaat na bijv. 10%. Als er via Remote Administrator (file transfer) iets geupload wordt, dan zijn er geen problemen en wordt het bestand keurig ge-upload. Heeft iemand enig idee, of er misschien iets in te stellen is in Serv-U, zodat dit probleem op te lossen is? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 1 oktober 2003 Helemaal niemand?? :cry: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 oktober 2003 [quote:5d09c5d41c="geiszzz"]Helemaal niemand?? :cry:[/quote:5d09c5d41c] Ik kan je in zoverre helpen door te zeggen dat ik dat probleem nog niet heb meegemaakt (ik heb ook Serv-U). Het is raar dat het niet steeds om hetzelfde aatal min is. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2003 Tja ik snap het ook niet meer. Het is inderdaad op variabele tijdstippen dat de boel er mee stopt. En dat ik met de File Transfer van Remote Administrator wel kan up- en downloaden zonder ooit vast te slaan is best gek. Ik zoek verder. :-? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen