anoniem Geplaatst: 19 september 2003 Delen Geplaatst: 19 september 2003 Ik heb nu winxp pro en een vriend gewoon home kan iemand mij uitleggen hoe ik een verbinding maak ik heb eht al zo geprobeerd maar dan kreeg hij een foutmelding (775) geloof ik. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 20 september 2003 Ik heb wel een artikeltje waar een en ander uitgelegd wordt. Geef even in een PB een e-mail adres. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Ik heb ok wel interesse in dat artikel: je mag het zenden naar exware00@yahoo.com. Dank Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Ik heb ooit gehoord dat VPN niet op Windows XP Home werkt. Ik weet niet of dat nu ook nog zo is. :-? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 december 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 december 2003 Je kan in Home edition wel een VPN verbinding naar een ander netwerk maken, maar Home edition kan niet als VPN server dienen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen