anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Delen Geplaatst: 5 september 2003 Ik heb een netwerk waarbij enkele Windows PC's internet krijgen (@home) via een Redhat server. Nu heb ik op deze Redhat server VPN ingesteld, dit werkt, in ifconfig is ppp0 te zien. Een verbinding maken via VPN is echter nog niet mogelijk. [code:1:5cdf0d6efa] route add -net <ip domein wat via VPN benaderd moet worden> netmask 255.255.0.0 dev ppp0 [/code:1:5cdf0d6efa] werkt niet. Hoe kan ik deze verbinding nu delen, zodat ook de Windows PC's met dit VPN kunnen werken zonder allemaal zelf vpn op te zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=99765&highlight=]crosspost[/url] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 Poeh..tough one..ik denk dat je dit beter in netwerken kan vragen aangezien dit meer een netwerk iets is en niet een specifiek linux iets is.. M. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen