anoniem Geplaatst: 10 augustus 2003 Delen Geplaatst: 10 augustus 2003 In dos wist ik het wel... maar dat is zo lang geleden. Ik wil het volgende: Ik wil elke dag bij het opstarten van lokale pc's een backup maken van bestanden naar de server. Wie weet ook al weer hoe dat moet? Als ik in mijn boeken ga snuffelen zal ik er wel uitkomen, maar wellicht is hier of dit onvolprezen forum wel iemand die mij de oplossing zo kan geven! Het gaat hierbij om windows 98 se én xp pc's Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2003 copy of xcopy gebruiken. Het is ook mogelijk om Robocopy te gebruiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 XP heeft al een backup functie ingebakken. in xp pro is ie al voorgeinstalleerd, in home edition moet je hem ff van de cd plukken. de eerste keer ff de mappen die ie moet backuppen en dan bij geplande taken toevoegen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 ow en volgens mij kun je ook in het backupproggie zelf instellen wanneer ie moet backuppen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 De meeste werkstations hebben Windows 98 SE. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Ow cool, en nu? Wat wil je daarmee zeggen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Daar wil hij mee zeggen dat hij geen XP heeft zoals je in al je berichten heb verteld. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 [quote:1e4c3e51f8="Henk Bakker"]In dos wist ik het wel... maar dat is zo lang geleden. Ik wil het volgende: Ik wil elke dag bij het opstarten van lokale pc's een backup maken van bestanden naar de server. Wie weet ook al weer hoe dat moet? Als ik in mijn boeken ga snuffelen zal ik er wel uitkomen, maar wellicht is hier of dit onvolprezen forum wel iemand die mij de oplossing zo kan geven! Het gaat hierbij om [b:1e4c3e51f8]windows 98 se én xp pc's[/b:1e4c3e51f8][/quote:1e4c3e51f8] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2003 Velen lezen maar half, dit levert vaak onnodige posts op. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 ik weet niet hou dat gaat bij netwerk maar ik denk zoeits als: [code:1:1fcaf872f7] copy C:\belangrijk \\workstation[/code:1:1fcaf872f7] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen