anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Hoi, Op mijn 2000 server wil ik een mailserver gaan draaien. Welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken? Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Indien het freeware moet zijn, raadt ik ten zeerste Jana aan, is tevens proxyserver, zeer uitgebreide policies toe te passen op site bezoek, configuratie is http-based, nu ook nederlandstalig verkrijgbaar. www.janaserver.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 Dank je wel voor de reactie. Heb je ook nog enig idee, wat de beste is, als het niet om freeware gaat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 augustus 2003 [url=http://www.stalker.com/download]Communigate Pro[/url] voldoet aan al je eisen. Bovendien is een volledig gratis probeerversie te downloaden. Deze werkt perfect maar laat enkel een extra regeltje zijn bij een mail. Als je de licentie aangeschaft hebt verdwijnt die regel. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 10 augustus 2003 Als je een professionele mailserver zoekt: Exchange van Microsoft! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2003 ik weet niet of bij 2000 IIS zit, maar daar zit ook eenmailserver (SMTP) bij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2003 [url=www.mailenable.com]Mailenable standard[/url]. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 12 augustus 2003 [quote:68fb18ab2c="Alexander Online"]ik weet niet of bij 2000 IIS zit, maar daar zit ook eenmailserver (SMTP) bij[/quote:68fb18ab2c] Jep, zit erbij Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 september 2003 ik zou Mdaemon gebruiken ik gebruik het zelf ook. Het is heel simpel om te installeren. voor meer informatie over Mdaemon ga dan naar [url]www.altn.com[/url] hier wat screenschots [url]http://www.altn.com/products/screen_shots.asp?product_id=MDaemon[/url] veel suc6 ermee Greetzz Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 september 2003 Auteur Delen Geplaatst: 5 september 2003 Hoi ik wil ook ff reageren omdat de vraagsteller ook als het ware mijn vraag stelt. Ik ben ook nieuw en vroeg mijn ook af welk pakket te gebruiken. (zie eerdere posting). Echter ik ben zo benieuwd naar jullie ervaringen in waarom juist voor dat ene pakket te kiezen. Het maakt me niet uit of het freeware share ware of een proffesioneel pakket is. Ik gebruik nu 602pro lan suite. Dit werkt prima, maar ik mis de mogelijkheid om de gebruikers zelf de mogelijkheid te geven om password en degelijke te veranderen. Daarnaast is door een ander mij janaserver aangeraden, daar ben ik nu mee bezig om een beetje in te rommelen. Echter jana server komt mij in eerste instantie rommelig en onduidelijk over. Dus vraag ik nogmaals waarom gebruiken jullie nu dat ene pakket, waar blinkt het volgens jullie in uit. en waarom moet ik dus niet voor een ander kiezen. Goed ik weet misschien een vraag ten overvloedde, maar het zou mij enorm helpen bij het maken van een weloverwogen keuze groeten Brian Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen