Ga naar inhoud

Mailserver : Welke?

anoniem

Aanbevolen berichten

• 4 weken later...
Hoi ik wil ook ff reageren omdat de vraagsteller ook als het ware mijn vraag stelt. Ik ben ook nieuw en vroeg mijn ook af welk pakket te gebruiken. (zie eerdere posting). Echter ik ben zo benieuwd naar jullie ervaringen in waarom juist voor dat ene pakket te kiezen. Het maakt me niet uit of het freeware share ware of een proffesioneel pakket is. Ik gebruik nu 602pro lan suite. Dit werkt prima, maar ik mis de mogelijkheid om de gebruikers zelf de mogelijkheid te geven om password en degelijke te veranderen. Daarnaast is door een ander mij janaserver aangeraden, daar ben ik nu mee bezig om een beetje in te rommelen. Echter jana server komt mij in eerste instantie rommelig en onduidelijk over. Dus vraag ik nogmaals waarom gebruiken jullie nu dat ene pakket, waar blinkt het volgens jullie in uit. en waarom moet ik dus niet voor een ander kiezen. Goed ik weet misschien een vraag ten overvloedde, maar het zou mij enorm helpen bij het maken van een weloverwogen keuze groeten Brian
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...