anoniem Geplaatst: 6 augustus 2003 Delen Geplaatst: 6 augustus 2003 Ik heb in het AD via eigenschappen van het domein (groepsbeleid) op W2000 sbs de mapomleiding ingesteld. Echter bij de gebruikers op de client computer is er niets veranderd. Wel bij administrator op de server zelf. Vreemd toch ??? Wie weet raad? bedankt, Henny Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2003 probleem dient anders te worden geformuleerd, dit doordat ik misleid ben omdat er twee problemen zijn 1. policy wordt ook uitgevoerd op de administrator dat is vreemd en kan natuurlijk niet. 2. mapomleiding wordt niet voor de clients uitgevoerd omdat er iets mis is met de rechten op de betreffende map. denk met me mee :-) ik zoek ook verder Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 augustus 2003 jammer, geen antwoorden gehad, maar het is inmiddels opgelost. ik heb administrator in 'n OU gezet en daarvoor de policies geblokkeerd en wat betreft de folder redirection, de eventlogging op de client pc leverde 'n waardevolle melding op. De optie exclusieve rechten toekenning moest bij betreffende policy worden uitgeschakeld, en zie het werkt :wink: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen