Ga naar inhoud

Mysql werkt niet goed.

anoniem

Aanbevolen berichten

Iemand die hier meer over weet. Ik heb Apache webserver en php op mijn, pc draaien. Onder Windows XP, dit werkt verder prima. Verder heb ik ook al geruime tijd mysql 4.0 1.3 aanwezig. voor het beheer gebruik ik phpMyAdmin-2.5 Het volgend probleem doet zich nu, voor ik kan de database niet meer benaderen. :roll: :roll: Bij het opstarten van mysql, is het stoplichtje even groen c.a. 5 sec en gaat hierna op rood en mysql werkt dan niet meer. Opnieuw opstarten heeft geen resultaat, hetzelfde effect. Het heeft ruim 2 maanden, goed gewerkt. Het enige wat ik gisteren verandert heb, is dat ik de bestaande database heb leeggemaakt alles verwijdert de tabels behalve de database zelf. Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
[quote:2184c281b6="Jeroen Ruiten"]Hierna kun je toch gewoon,een nieuwe inhoud installeren.[/quote:2184c281b6]Dat zou kunnen ja, ware het niet dat ook de gebruikers en wachtwoorden verdwenen zijn en je dus niet meer als admininstrator/root kan inloggen... Maar als alle tabellen toch weg zijn: wat is het probleem om de boel even opnieuw te installeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...