anoniem Geplaatst: 6 augustus 2003 Delen Geplaatst: 6 augustus 2003 Iemand die hier meer over weet. Ik heb Apache webserver en php op mijn, pc draaien. Onder Windows XP, dit werkt verder prima. Verder heb ik ook al geruime tijd mysql 4.0 1.3 aanwezig. voor het beheer gebruik ik phpMyAdmin-2.5 Het volgend probleem doet zich nu, voor ik kan de database niet meer benaderen. :roll: :roll: Bij het opstarten van mysql, is het stoplichtje even groen c.a. 5 sec en gaat hierna op rood en mysql werkt dan niet meer. Opnieuw opstarten heeft geen resultaat, hetzelfde effect. Het heeft ruim 2 maanden, goed gewerkt. Het enige wat ik gisteren verandert heb, is dat ik de bestaande database heb leeggemaakt alles verwijdert de tabels behalve de database zelf. Bij voorbaat dank. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2003 Dan heb je waarschijnlijk ook de tabel verwijderd met de login info etc van MySQL... Opnieuw installeren dus... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 6 augustus 2003 Hallo Bill Gates. Is dit zo als je de database,leegmaakt dus alle tabels verwijderen. Hierna kun je toch gewoon,een nieuwe inhoud installeren. Dus volgens jou,kan dit het zijn waarom mysql niet meer werkt. :roll: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus 2003 [quote:2184c281b6="Jeroen Ruiten"]Hierna kun je toch gewoon,een nieuwe inhoud installeren.[/quote:2184c281b6]Dat zou kunnen ja, ware het niet dat ook de gebruikers en wachtwoorden verdwenen zijn en je dus niet meer als admininstrator/root kan inloggen... Maar als alle tabellen toch weg zijn: wat is het probleem om de boel even opnieuw te installeren? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen