anoniem Geplaatst: 26 juli 2003 Delen Geplaatst: 26 juli 2003 k ben nog een leek wat betreft mailservers, maar heb me toch op glad ijs gewaagd met mailtraq. Na veel lezen en uitproberen de mailserver aan de gang gekregen tussen 3 computers (" server" en 2 werkstations) Mail versturen tussen de 2 werkstations werkt perfect. Ik heb alleen 1 probleem en juist waarvoor ik de mailserver heb opgezet: Het delen van agenda's tussen 2 werkstations mbv. de mailserver. Dit lukt niet. De aanvraag om agenda's te delen wordt keurig verstuurd en ook het aanmaken van de gedeelde agenda gaat goed, maar de te delen agenda laat steeds zien dat er gewacht wordt op een reactie van de persoon waar de agenda mee gedeeld moet worden. Op de één of andere manier wordt de bevestigde mail wel ontvangen, maar niet verwerkt. Wie kan mij verder helpen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 30 juli 2003 Bij mijn weten kun je geen agenda's delen met Mailruk :D Volgens mij heb je dan Exchange Server nodig. Ik heb het ooit een keer ergens werkend gezien waar er gebruik werd gemaakt van een simpel MS Mail postkantoor, in combinatie met een Mailtraq achtig pakket. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen