anoniem Geplaatst: 8 juli 2003 Delen Geplaatst: 8 juli 2003 Exchange 2003 is uit !!! Gisteravond succesvoleen upgrade gedaan. Ik kreeg alleen mijn Information Store niet aan de praat, maar dat bleek aan mijn Symantec Antivirus for Exchange te liggen. Deze draait (nog) alleen op Exchange 2000 :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2003 Bij ons staat ie gepland voor jan 2004. Nieuwe installatie van NT4 met Exchange 5.5. naar 2003 met Exchange 2003. Ik hoop dat Norton dan ook al een nieuwere versie heeft. Welke upgrade heb je gedaan op welk OS. Ben benieuwd of een upgrade van Exchange 2000 SP3 naar Exchange 2003 goed verloopt. Hoe draait de nieuwe versie op W2K Server? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juli 2003 Auteur Delen Geplaatst: 9 juli 2003 Ik had bij mij thuis een Windows 2000 domeintje draaien. Een domain controller met Exchange 2000 en SQL 2000, en een ISA-server. een tijd geleden heb ik beide servers geupgrade naar Windows Server 2003. De upgrade naar Exchange 2003 verliep vlekkeloos. Ik kreeg alleen mijn information store niet aan de praat. Na vele uren geklooi aan de hand van meldingen in de application log over permissions, kwam ik er dus achter dat Symantec Antivirus for Exchange 2000 echt niet op Exchange 2003 ging draaien. Ik heb hem ge-deinstalleerd en nu draait mijn Exchange als een zonnetje. Ik heb nu dus alleen maar een virusscanner voor mijn filesystem, maar met de Outlook plug-in moet het ook voldoende zijn voorlopig. Of Exchange 2003 ook op Windows 2000 gaat draaien durf ik niet te zeggen. Mijn domein was al ge-upgrade naar Windows 2003. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen