anoniem Geplaatst: 2 juli 2003 Delen Geplaatst: 2 juli 2003 Hoi allemaal. Ik draai isa server op dezelfde machine als de IIS server. Niet goed weet ik maar heb als drie pc`s , moet niet overdrijven. Ik hebt het volgende euvel. ISA server luisterd op poort 3000 en redirect http request naar IIS op poort 81. IVb met chello die regelmatig de bekende poorten afscant. Soms krijg ik netjes een inlog scherm te zien. Als ik dan inlog dan laat hij vaak halve pagina`s zien. Metname he stukje waar java instaat. Nu heb ik vorige week ofzo een stukje gelezen dat dit een isa probleem is en dat het bij microsoft bekent is, heeft 1 van jullie mee gekregen wat precies aan de hand is. Ik heb het volgende gedaan. In isa management heb ik in de server properties tab "incoming web request de poort gezet op 3000. Ik laat hem alleen luisteren op het externe ipadres. Daarna heb ik een web publishing rule aangemaakt. Die luisterd op poort 81. Ik heb in de destinations tab gekozen voor " all external destinations" In de action tab heb ik aangevinkt redirect en ik heb gekozen voor de poort 81 Ik heb gekozen voor Integrated windows authentication. Wat kan het zijn? Groetjes oliver Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 augustus 2003 Auteur Delen Geplaatst: 4 augustus 2003 gebruikje die ISA dus om doortesturen naar IIS? kun je niet IIS op 3000 zetten? Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen