anoniem Geplaatst: 4 juni 2003 Delen Geplaatst: 4 juni 2003 Help!!! Ik wil een half life servertje draaien om met wat vrienden te gamen... Maar 't wil niet lukken! Krijg wel "WON Auth Server" wat wil zeggen dat ie registreert op inet... Maar als ik m'n status check, meldt ie mijn interne netwerk ip-adres: 172.16.201.10:27015.... Ze kunnen dus niet connecten omdat ie mijn interne adres post op de WON server..... Hoe krijg ik mijn échte planet-adsl ip hieraan gekoppeld??? Ik heb al vanaf de command-line "+ip bla.bla.bla.bla" gedaan, maar dan krijg ik foutmeldingen zoals: [i:8bd6f2070c]UPD_OpenSocket: port: 27015 bind: Cannot assin requested address. FATAL ERROR (shutting down): Couldn't allocate dedicated server ip port[/i:8bd6f2070c] Ik heb een Alcatel ADSL netwerk modem. defserver=172.16.201.10 (mijn Linux machine) Wie-o-wie kan mij helpen? Alvast bedankt, Maurice Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2003 Eventjes gezocht op Google (Half-life+server+NAT):[quote:021bc176df]If your IP address is static, or is a dynamic address that just does't ever change (or maybe just doesn't change very often), then you can manually enter your router's outside/WAN IP address into your "server.cfg" file like this: Parameter ip "w.x.y.z" Example ip "169.184.69.69"[/quote:021bc176df]De hele handleiding kun je [url=http://www.ladt.us/hldsdeathmatch.htm]hier[/url] vinden. Suc6! Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen