anoniem Geplaatst: 31 mei 2003 Delen Geplaatst: 31 mei 2003 gisteren lukt het me door het ingeven van 'localhost'. Vandaag echter weigert hij elke dienst. Ik had gisteren nog wel APache erbij geinstalleert (voor PHP). Kunnen die 2 niet naast elkaar draaien ?. Hoe kan ik mijn ASP-programma's draaien/controleren vóordat ik ze upload ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2003 Verplaatst van "Webprogrammeren" naar "Servers". Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2003 IIS en Apache kunnen niet tegelijk anwezig zijn in de standaard configuratie: dan draaien ze beide op poort 80 en dat kan dus niet. Oplossing: Apache weggooien en in de manual van PHP lezen hoe je PHP onder IIS aan de praat krijgt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 31 mei 2003 Sorry voor het verkeerde forum :oops: Ik heb Apache gede-installeert en zal zo de pc opnieuw opstarten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juni 2003 Auteur Delen Geplaatst: 2 juni 2003 http://www.php.net/downloads.php Op bovenstaande URL onder "windows binaries" de installer downloaden. Die configureert IIS zelfs automatisch voor je. Kan niet makkelijker. Verder start je IIS niet met 'localhost' uiteraard. Als je resultaat krijgt op localhost (of 127.0.0.1) dan wil dat zeggen dat je webserver al draait. Zo te horen heb je er nog niet veel ervaring mee. IIS kun je iig configureren via Control Panel -> Administrative Tools -> Internet Services Manager. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen