Ga naar inhoud

Extra Novell server

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb nu een draaiende Novell 5 server met een extern schijven kabinet. 5 om 5 gemirrored, nu wil ik een tweede server plaatsen die gewoon het zelfde doet en in geval van een crash vd server nummer 1 de boel overneemt. - Op de 5 Hdd's staat ong. 40 GB info, hoe kopieer ik dit naar de tweede server ? - Hoe vraag ik op serverconsole het ip adres vd Novell server op ? - Moet ik de tweede server met een scsi controller aansluiten op het extern schijvenkabinet ? Is hier info over te vinden ? Alvast bedankt ! :lol:
Link naar reactie
  • 5 weken later...
[quote:b8364cfd7e="Duffie1"] - Op de 5 Hdd's staat ong. 40 GB info, hoe kopieer ik dit naar de tweede server ? - Hoe vraag ik op serverconsole het ip adres vd Novell server op ? - Moet ik de tweede server met een scsi controller aansluiten op het extern schijvenkabinet ? [/quote:b8364cfd7e] Wat dacht je van een Novell training? En een goede hardware training? Zo te zien beheers je de meest elementaire zaken niet. :cry: Als NDS en "duplicate server ID" je niets zegt, zou ik het mijlenver van me afschuiven. Of je moet het leuk vinden om DSREPAIR te gebruiken. Tippie: http://education.novell.com
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...