anoniem Geplaatst: 22 mei 2003 Delen Geplaatst: 22 mei 2003 Ik ben van plan om een 2e computer aan te schaffen en deze naast de computer die ik nu heb (P3 500 56RAM 12,6GB)((==> OUD 8) )) te laten draaien... Ik zit op internet via ADSL en nu was mijn vraag of ik een netwerkt tussen deze 2 computers kan laten lopen via de router of dat ik van een van de 2 computers een server moet maken zodat de een via de ander op het internet gaat (de een dus met 2 netwerkkaarten)?? Het antwoord is vast veel te simpel maar ik heb niet echt veel (zegmaar geen) verstand van netwerken :P Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2003 Als je al een router hebt staan kun je de 2de computer en natuurlijk zo bij prikken. Bijna alle routers hebben wel een 4-poorts hub of switch tegenwoordig. Dan is een 2de netwerkkaart dus niet nodig. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2003 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2003 owekee... het is idd en router met 4 poorten :wink: bedankt voor je (SNELLE!!!!!!!!!) reactie Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen