Ga naar inhoud

Problemen met modem of router

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een ADSL aansluiting van HccNet. Nu wil ik graag een eigen server op internet draaien maar dit lukt mij maar steeds niet. Ik heb een SpeedTouch 510 modem en een Sitecom 4s 4ports router erachter. Ik heb in router diverse poorten geforward zoals 80 voor de webserver, maar ik krijg het niet voor elkaar. In de NAT settings van de modem heb ik ook al het 1 en ander geforward maar dat had ook geen effect. Kan iemand mij misschien helpen??
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
[quote:4c4fd3ea80="RPeters 86"]Hallo, Ik heb een ADSL aansluiting van HccNet. Nu wil ik graag een eigen server op internet draaien maar dit lukt mij maar steeds niet. Ik heb een SpeedTouch 510 modem en een Sitecom 4s 4ports router erachter. Ik heb in router diverse poorten geforward zoals 80 voor de webserver, maar ik krijg het niet voor elkaar. In de NAT settings van de modem heb ik ook al het 1 en ander geforward maar dat had ook geen effect. Kan iemand mij misschien helpen??[/quote:4c4fd3ea80] Missichien niet de bedoeling. Maar kun je de default server adres in NAT configuratiepagina opgeven als de lokale ipadres van jouw server(wel vaste lokale ipadres voor jouw server opgeven). Let wel, alle poorten gaan open, maar hiermee wordt jouw server bereikbaar vanuit de buitenwereld, :). Vergeet ook niet firewall in jouwserver te installeren, tegen hackers, enzo. Hopelijk helpt het je, :D Gomer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...